Trosor

Sitter i ming säng och lyssnar på underbara Morrissey.
Tidigare ikväll tittade jag på Garden state. Jag älskar verkligen den filmen, den får mig att inse så mycket och må lite bättre. Skulle nog kunna se den om och om igen flera gånger i rad.

Har precis storstädat min garderob. Hittade mycket spännande vill jag lova, såpass så att jag funderade på att köra ett bildbloggsinlägg med bara pinsamheter. Tror dock att jag avstår från det med risk för mitt eget än så länge ganska goda rykte. Min underkläderslåda var roligast, den fick mig att inse hur osexig jag är. Trosor med motiv av grisar, apor, pingviner, motorcyklar och bilar.
Underkläder är fan ett spännande fenomen. Kan vara så omärkbart, men också sjukt roligt, osexigt och ehh.. sexigt (fastän jag hatar det ordet). Tror jag ska börja samla på sjukt fula trosor för att avskräcka folk som vill innanför ens byxor.

2 comments:

Anonymous said...

på den tiden jag använde boxer så hade jag ett par som var fulla med pippande grisar i olika ställningar. sjukt fula men sjukt roliga. satt asilla såklart.

jag somnade ifrån halva garden state. jag kommer aldrig förlåta mig själv.

Konscia said...

Jag tycker du ska lägga upp lite spännande pinsamheter.
DET BLIR LA ROLIT!