Hej




Idag satt jag på en klipp-scen i nordstan och la mitt öde i duktiga Maja på Urban by Björn Axéns händer. Spännande, men lite läskigt. Mitt hjärta satte sig nästan i halsgropen när hon presenterade mig genom att berätta att Evelina har jätte mycket, väldigt slitet och långt hår. Det ska vi klippa ur och göra en undercut på. Jag ba "ooookej", men klipp, klipp.
Sedan var jag TYP korthårig. TYP TYP TYP.
Min syster fick också en ny frisyr idag. Jättesöt. Kommer nog upp ett par bilder senare.

Maja är verkligen superduktig (liksom resten av frisörerna som jobbar där) och jag vill rekomendera alla er som är lite osäkra på en bra salong i Göteborg att besöka deras relativt nyöppnade ställe inne i Åhlens city med massor av grymma produkter och så bra folk. Kolla läget.

Och förresten, bilden är tagen efter en regnig heldag i staden, om det ser lite slitet ut. Mitt och vädrets fel alltså.

8 comments:

nadja said...

grymt fint! vill se bakifrån också. (:

Anonymous said...

dom kan sin sak på axén. blev väldigt väldigt bra.

Anonymous said...

FEEEEEEETTT!!!!!
ser ju asbra ut! go girl

Anonymous said...

Men du! Grymt flott!

Elba said...

jättefint! du passar bra i färgen

Anonymous said...

Väldigt fin i håret, modigt att du vågade, verkligen!!!
Kram, Jasmin

Anonymous said...

får jag fråga vart du köpt din fina blommig(?) tröja/blus?

evelina hultqvist said...

tack till alla som tycker jag blev fin i håret. borde dock erkänna att jag fick en kombifrilla och är därför inte så kortklippt som det ser ut. men jag blir lite sugen på att klippa av hela alltet.

karin: blusen är second hand eller min mormors gamla om jag inte minns fel...