I could never

Idag bestämde jag mig för att möta ljuset. Jag tog en sväng ut i snön och njöt faktiskt lite av hur vackert det kan vara med svensk vinter. Hade det inte varit för att det snart är april så skulle nog snön gjort mig glad på riktigt. Kallt var det inte heller eftersom solen värmde på sjukt bra. termometern visade ganska höga grader i solen. Sakta men säkert börjar snön smälta bort, och jag hoppas att det inte kommer någon mer. Sedan fick jag nog, gick tillbaka till datorn och Linda-bilderna som ska vara klara imorgon. Nu ligger jag i sängen med datorn framför mig, världens sämsta ställe att redigera bilder på men det är ändå lite mysigt med sällskap i sängen.


3 comments:

Anonymous said...

helvete vad snö ni har. här kom det lite lite.
får hoppas att dom där som läser upp väder på tv inte ljuger om den annalkande våren som ska, enligt deras utsagor, infinna sig i helgen. vore ganska skönt.

Anonymous said...

vad heter din hårfärg på den där bilden. hursom, helt galet snygg!
tack för en fin fin blogg!

evelina hultqvist said...

anonym: min hårfärg där heter ganska naturlig.