Snöstorm

Dags att glömma alla tankar på vår verkar det som. Imorse när jag vaknade och tittade ut bländades jag av ett vitt snötäckt landskap. Det är inte okej i mars! Kan inte vädergubben fatta det? Har kommit över en halvmeter på vissa håll, och mer skulle det tydligen bli. Det verkar blåsa upp till snöstorm nu också, KUL. Tänk att vi satt ute på balkongen i bara tröja och spelade spel igår. Vilket jävla skämt det känns som idag.
Tänkte ta tag i allt bildarbete jag la åt sidan förra veckan. Lika bra att få det gjort när man ändå inte vill gå utanför dörren.

Uppdatering: Var precis tvungen att lämna hemmets trygga väggar för en liten stund. Passade på att ta en äcklig snöbild, vägde upp det hela genom att även ta en fantastiskt vacker bild på en fantastiskt vacker kvinna, mig själv. Haha.

2 comments:

Anonymous said...

MEN va jag älskar fotot till vänster! ÅÅ tänk om det aldrig hade vart snö, då skulle den bilden aldrig blivit till. Det du.

Ps min lille hundvalp pruttade just ?! puss .ds

Anonymous said...

det där vädret kom hit för någon timme sen. först piskande regn. och under den knappa halvtimme jag blev bjuden på käk av min chef var det vitt när vi kom ut. rena snöstormen. vilket skithål till breddgrad vi bor på.