Update

Imorse vaknade jag upp, bakfull och jävlig med ond hals, och snor i hela huvudet. Kunde blivit en sån där klassiskt dålig dag men INTE! Jag var nämligen på så sinnessjukt bra humör! Jag bara älskade livet, tyckte allting kändes gött, att alla människor var söta och att julstämningen var på topp. Bra känsla! Bra liv! Drog ett nybakat bröd och sedan en sväng på stan för att avsluta dagen på Kellys med lite mat och gott sällskap.
Har varit i affären och inhandlat allt tänkbart som kan skapa den bästa fruktsalladen ever, sedan ska jag kolla på The brothers Bloom. Grannen har fest så att golvet skakar, men skit samma det är ju kul för honom.

PS: Anledningen till att jag blivit så dålig med uppdateringar här på bloggen finns. Och den finns så mycket och är så bra att jag inte kan hjälpa det utan bara ursäkta och hoppas ni förstår.



6 comments:

Anonymous said...

oohh, vad e det för bok du läser?

andy said...

jag älskar köket! när kan jag flytta in?

Sofia said...

Hejaheja, mer gott julhumör till folket. Och nybakat bröd.

anonymiz said...

ALLTSÅ LEMME KNOW - träffar du joel igen?!?! förlåt om de inte e så!

fröken isabell said...

låter riktigt härligt och skönt att höra.

evelina hultqvist said...

anonym: camilla läckberg, hähä. inte världens mest givande läsning men spännande svensson!

andy: ja, det är gött men tyvärr är det fullt hus. dock är du välkomen på vin någon dag. haha.

sofia: word.

anonymiz: det där får tiden visa och i så fall avslöja. hä hä.