Popeye sound på mitt andra hem

igår vaknade jag med hemsk hemsk huvudvärk. trodde att jag bara sovit ett par timmar eftersom det var alldels mörkt ute, men när min hjärna kom igång fick jag upp goa minnen om efterfesten som varade fram tills dess att morgonen börjat gry, och jag tittade på telefonen och gjorde den fasansfulla upptäckten att klockan var halv fem på eftermiddagen! ÅNGEST!!!!!

i lördags hade jag intalat mig själv att det skulle bli en lugn kväll med tidig hemgång eftersom fredagen blev ganska hård. istället maxar jag på alla tänkbara sätt. varför blir det alltis så?
hoppas inte mamma eller pappa läser det här, men jag körde till och med årets spya kvällen till ära. alltså, den som jag aldrig lägger.
det är INTE smart att köpa flera flaskor vin till en efterfest som drar igång klockan fem på natten. INTE SMART! varför påminner man aldrig sig själv om sånt när man väl sitter där och är full och kåt och dum i huvudet?

det låter verkligen hemsk misär, och JA när jag vaknade igår kändes det så också. tills jag insåg att jag inte hade däckat i ensamhet utan faktiskt hade världens bästa däckningssällskap.

idag har jag lovat mamma att bjuda på den där söndagsmiddagen som uteblev igår på grund av extrem bakfylla.
det ska bli mysigt.

jag ger den här helgen fyra av fem möjliga.


ps: sorry för luddig text och stavfel men mina hjärnceller är inte här just nu









sista bilden är tagen av: Hampus

2 comments:

Anonymous said...

oh shit var har du köpt den där paljett sjalen ect.. sjukt snygg

evelina hultqvist said...

tack! den är hemmagjord skulle man kunna säga.