börjar nog bli lite full

har en jävligt go ensamförfest efter en jävligt go fredag!!

fick en privatvisning av hffs lokaler av håkan tidigare idag. sjukt värt! efter det fick jag även en privatvisning samt lite häng på hdk. vid halv fem promenerade vi tillbaka till hff för att dricka vin, äta ost och mingla. efter två glas och ett bokköp tog jag vagnen hem och åt potatisbullar för att ladda inför kvällen. nu är jag inne på min andra vindrink och peppen är fan hög fastän jag bara umgås med mig själv för tillfället.

bra fredag! och bättre blir den, tror jag.

4 comments:

ina said...

åh det låter härligt! jag borde också öva på att vara själv oftare.

josefin said...

jag vill va med dig!!

Jonna. said...

alltså ejan, HUR lik är inte du den här tjejen:
http://bronques.files.wordpress.com/2009/11/img_3595x.jpg?w=870&h=579

eller är det bara glasögonen som gör så att man får för sig det? nej? skitlikt?!

evelina hultqvist said...

det är fan en fröjd med förfest i ensamhet ibland!

å andra sidan hade lite jossan sällskap antagligen varit bättre än bäst!

jonna: haha, hon är het i alla fall så JA GÄRNA jag kan vara lik henne.

tycker hon är lik min mamma i sin ungdom så hon är nog lik mig också.
älskar när man hittar sånna bilder!