Juldagsnatt i svartvitt

Fylleslaget igår alltså! Jag har fortfarande inte varit hemma utan legat och sovit eller ätit tillsammans med en annan utslagen efter gårdagen, och världen har snurrat.
Jag tackade för mig vid 6-tiden igår genom att stupa rakt in i en jävla järndörr med ansiktet före och sedan var det som att någon drog ner en ridå. Tack gode gud att man hade folk där som kunde ta hand om en och se till att man hamnade under ett varmt täcke med ett stort glas vatten bredvid sig.

I vilket fall som helst så var det väldigt kul så länge det varade. Bästa förfesten på länge och sedan Joel som spelade på Social.
Här följer några foton från Emerentias flitiga dokumenterande av kvällen. Kommer kanske lite fler från min kameran imorgon OM jag lyckas ta mig hem utan att halka ihjäl mig i mina klackar.












No comments: