Mellandagshysteri

Herregud. Har gått på stan i några timmar med Emmeli idag och det sög verkligen musten ur mig! Folk är som galna djur, slitar och drar i kläder och går på varandra på gatorna. Jag har inte ens vågat mig ut förrän nu eftersom man har skräckminnen från andra år då man försökt sig på mellandagsrean. Suck.

Blev illamående och snurrig i huvudet först, men efter någon halvtimme hade jag och Emmeli båda gett oss in i matchen och stångades med andra shoppingsugna idioter!! hehehehe.
Blev inte så mycket fyndat på rean, målet som egentligen var (kanske ännu mer tragiskt) att hitta någonting att ha på sig på nyår gick helt okej. Emmeli blev en blus och jag blev en klänning rikare. Får se om det kommer användningstillfälle på torsdag eller om man drar på sig nån gammal trasa ändå. Dessutom "råkade" jag snubbla över ett par blommiga tights också. Såklart inte rea men kärlek vid första ögonkastet. Har löjligt mycket blommiga kläder i min garderob, men jag kan bara inte sluta. Jag älskar det älskar det och älskar det. Har alltid gjort och kommer alltid göra oavsett årstid eller trend. Hä hä.

No comments: