Mitt rum

Vad roligt att det blivit en hel del av er som verkar vara sugna på att köpa en eller annan bild att hänga på väggen! Jag ska svara på era mail så fort jag bara kan, men nu strax ska jag iväg till jobbet och senare ikväll lämnar jag datorn hemma och ger mig ut en sväng.

Här är en bild från mitt rum. Ser ganska tomt ut, men faktum är att det är typ den enda ytan som inte är kaos här så den fyller jag med några favoritgrejer. Bilden på Jenny hänger så fint lite för högt och egentligen lite för ensamt och litet där men jag älskar det.

3 comments:

inte nu kanske sen said...

ska du inte fylla fönstret med foton?

jennycatharina said...

borde printa ut en bild på dig och hänga hos mig.
saknar sönder dig

evelina hultqvist said...

inte nu kanske sen: njaa. jag väntar nog med det. var ett sånt himla meck sist :)