minnen #7

jag har flyttat till min första lägenhet och delar rum med honom. egentligen är det ett osmart drag eftersom vi inte riktigt vet vart vi har varandra. därför har vi ställt sängarna så långt ifrån varandra som möjligt. så att det inte ska "hända nåt man ångrar" på fyllan. egentligen gör det inget för mig, snarare tvärt om. men när han säger så vågar jag inte annat än att hålla med eftersom vi kallar oss vänner.

första gången han tar hem en tjej stannar jag ute hela natten. hittar ett litet plastdjur som gör mig sällskap på närmaste skolgård, och kedjeröker ett helt paket. ingen ringer och frågar när eller om jag ska komma hem.

5 comments:

Lovisienstadt said...

1. Jag gillar din serie om minnen.

2. Har snott idén med bilderna och meningarna som börjar på "En person som... " och länkat till dig, ok?

ina said...

vilket vackert minne du delar med dig av...

Therese said...

detta är så himla fint alltså.

fanny said...

du skriver så bra, berörande och vackert, tar underbara bilder.. helt perfekt blogg!

evelina hultqvist said...

roligt att ni gillar den här delen av bloggen. det kommer mer.