Strandfest

Idag mår jag som jag förtjänar, men det känns som att det hade kunnat vara värre. Öl är bra mot det mesta, igår var det min medicin mot halsont och för lite kläder. Det var fet fest på röda sten stranden och folk vallfärdade dit för att grilla, dricka öl, lyssna på bra musik, dansa eller bara chilla vid vattnet. Jag lyckades också ta mig dit såklart, precis i lagom tid för att se solnedgången samtidigt som jag drack en blaskig jul-folköl.
Min pepp som knappt existerade när jag åkte hemifrån blev större och större på grund och den sköna stämningen, fina vänner och Joel såklart (som hade fixat hela grejen). Tidig kväll blev sen kväll, och sedan blev det natt och min hals kändes som ett köttsår och det var dags att åka hem. Joel sov hela vägen i mitt knä, jag satt och lyssnade på Emmelis fantastiskt spännande samtal med taxichauffören. Han är våran nya svartaxi-favorit, jobbar på securitas på vardagar och drar in lite svarta pengar på helgerna. Gotta love it!


Här nedan följer några bilder från kvällen:

Gugge och Joel spelade båda två och var bra på allt som alltid.

Sanna var mitt nr1 sällskap för kvällen, vi hade bestämt oss för att inte dricka öl, vara allmänt asociala och åkta hem rätt tidigt, ett löfte vi dock inte höll och bra var väl det.


Fint sällskap.

Finaste killen.

2 comments:

jannike said...

gud vad fint det var igår. hoppas halsen blivit bättre. hann inte säga hejdå pga mitt telefonsamtal.. men vi ses snart igen!

evelina hultqvist said...

ja det var verkligen fint :) kul att se dig lite mer än bara "hej hej" också. kommer du på parkhänget på lördag förresten?