Måndag

Regn i Göteborg. Regn som fan, men det är okej för idag kom Joel hem! Jag hatar egentligen att känna mig puttinuttig men känslor kan göra även den hårdaste stenen till en liten mjuk bomullstuss. Haha.
Emmeli, min tvillingsyster är för övrigt med i Metro idag som mannekäng, hon har superångest över detta och har redan fått X antal sms med hånfulla smeknamn som "Magnus Uggla" och "långtradarchauffören". Jag är övertygad om att hon är jättefin. Vi ska strax in mot stan och sno åt oss ett ex, sedan ska jag peppa henne så att ångesten försvinner. Lägger absolut upp en bild från tidningen sedan så får ni söta läsare komma med lite uppmuntrande ord till henne.

Ja. det var väl allt för nu.
Over and out.

2 comments:

Anonymous said...

ja, vill se! hälsa henne att hon är dödssnygg för i helvete.

Anonymous said...

om du ska köra budgivning med mail kommer det ju att ta hundra år och tusen mail. tips 1: gör traderauktioner för de populära plaggen. tips 2: gör auktions-inlägg i bloggen för de populära plaggen och skriv en bud-deadline.