*HUNGRIG*



Hade precis värsta bråket med min pappa om en pizza som låg i frysen. Jag "antog" att min mamma hade köpt hem den till mig för att vara omtänksam någon bakisdag/slöhelg eftersom den låg i MIN låda i frysen dvs. VEG-LÅDAN!
Jag hävdade att pizzan måste vara min eftersom övriga familjen är mer eller mindre köttälskare. Då blev pappa sur och frågade om det var jag som hade köpt den (vilket jag inte gjort, men jag anser att den lika gärna kan vara betald med mina pengar eftersom jag betalar 500 kr för mat varje månad när jag bor hos mina föräldrar). Det vågade jag såklar inte säga, utan körde fullt ut på veg-argumenten, och att mozarella faktiskt inte är en spännande smakupplevelse för hungriga pappor. Då blev han ännu mer sur och sa att man kunde krydda med lite go korv eller liknande om man kände sig fantasifull. Det här är så typiskt min familj. Suck.

Fan. Nu håller jag på att gå under av hunger... funderar på att äta den där pizzan i alla fall, i smyg.

3 comments:

Anonymous said...

ÄT DEN!

Anonymous said...

håller med föregående:
ÄTTTTTTT.

evelina hultqvist said...

det var den godaste pizzan på väldigt länge. gjorde en specialare med oliver, fetaost och örtgrejs utöver mozarellan och peston. SJUKT GOTT!