DO YOUR BEST AND DON'T WORRY

Har varit ute mycket, promenerat eller bara suttit dom senaste dagarna. Filosoferat, njutit av väder och vind eller bara varit. Imorse tog jag spårvagnen till Ulla, det kändes fel men jag gjorde det i alla fall. Hon pratade om att hon ska hjälpa mig att hitta mig själv, jag skrattade och sa att det var slöseri på tid. Jag vet redan vem jag är, varför tror folk något annat? Jag förstår inte varför jag hoppade på det här projektet, känns inte som om jag vill sitta och prata om mitt liv och gamla problem med någon som får betalt för att låtsas lyssna. Dessutom behöver jag inte det heller, jag mår ju skitbra, till och med magen är bättre. Men nu har jag gett mig in i leken, nu måste jag kanske slutföra den? Om det kan hjälpa Ulla och dom andra på nåt sätt, så visst.


Jag köpte en fin klänning på miss ragtime, fick en ekologisk påse på köpet och har nu någonting blommigt att ha på mig på min lillasysters skolavslutning/utspark imorgon.

Fortfarande svullen om näsan, men både allergi och förkylning är bättre.

Så var det blommorna ja.

3 comments:

Anonymous said...

du skriver ooch fotar bäst av alla jag vet

Anonymous said...

BLOPPISEN!

evelina hultqvist said...

bea du gör mig så glad!