Update innan internet och jag försvinner

I morgon åker jag bort till landet. Där har jag inte varit på snart två år, det är konstigt eftersom det är en av mina absoluta favoritplatser i världen. Hoppas att vädret blir fint så att man slipper sitta inne och stirra, jag vill ut och promenera långt och ta fina foton med min fula kamera. Jesper har för övrigt fått mig att ta tag i det där med att beställa ny fotoutrustning, det är nog enda sättet att få det att bli roligt igen. Har jag råd ska jag införskaffa en ny analog kamera också, jag kan inte sura över min gamla som blev stulen mycket längre.
Jag vet inte vad planen för den här veckan är, men att komma bort från stan en bit tror jag. Jesper är väldigt duktig på matlagning också, jag håller tummarna för grill-väder. Är sjukt sugen på nån riktig sommarmat på altanen vid havet!
-
Idag åkte Joel till Oslo igen, segt som fan faktiskt, speciellt med tanke på att han glömde både sin mobiladdare och sin datorladdare i Värmland under midsommar. Vad är det liksom, hur kan man glömma sin "kontakt" med omvärlden? Trodde aldrig att jag skulle sakna någon så här mycket, speciellt inte någon som har huvudet under armen, men det gör jag. Bajskorv.
Det ska bli gött att åka bort till inget vatten, ingen telefon, inget internet, ingen belysning. Ingenting.

3 comments:

Anonymous said...

Din blogg är lite som en väldigt bra pocketroman man fyndat på rean för att den har en rolig framsida och när man träffar dig är du så tyst att jag alltid undrar om det är fantasier.

evelina hultqvist said...

ojdå. det där tycker jag du får utvecka lite?

evelina hultqvist said...

ojdå. det där tycker jag du får utvecka lite?