Halsfan

Känns som att jag kommer hosta sönder mig idag, min hals har blivit helt galen. Förstår inte om det är förkylning eller allergi, hur som helst sätter sig alltid allting dumt i mina luftvägar/i min hals. Mitt gomsegel (eller vad heter det?! haha) kämpar för att lägga sig och götta in sig på tungan medans mina kräkreflefter vill raka motsatsen. FAN HELVETE VAD DET SUGER.
Ikväll får jag väl proppa i mig lite piller (panodil) och hostmedicin, eller KANSKE, KANSKE bli full. Det är ju trots allt den bästa kuren mot det mesta. Vet inte vad jag ville med det här inlägget, men när vet jag egentligen det?


Förresten, bloppisen ska komma upp så fort som jag hinner, en veckas jobb till och sedan har jag all tid i världen gott folk!

3 comments:

tove said...

Krya på dig! Det suger ju att vara vintersjuk när det är sommar ute.

Café Nonsense said...

Oh, can't wait for the bloppis.
Lycka till med halsen.

Anna Ileby said...

Hej, sett den nya teckningen av dig?

Kram
Anna