Peppförfest och Populär på Storan

Eftersom jag har den största ballen i gänget så kom mina tjejer hem till mig för att sitta lite på den, lyssna på fågelkvitter, snacka skit och ta en öl eller tio. Vi lekte roliga lekar, provade kläder, sminkade oss och var väldigt tjejiga men det var bara gött. Jag målade mina naglar knallröda i fyllans stund, någonting jag ångrar bittert nu i efterhand. Men vad gör det när man har världens skönaste vänner?




Hittade precis dessa bilder på djungeltrumman från i helgen.

Som jag redan sagt så har jag brutit mitt såkallade nykterhetslöfte som jag lyckades hålla ett ganska bra tag. Jag funderar redan ordentligt på om det är väldigt fel beslut av mig. Min bakfylla igår har varit utomjordisk. Jag vaknade efter bara några timmars sömn med sjuk huvudvärk och 2008-års illamående, inte roligt alls. Men i lördags hade jag väldigt roligt, och det känns som att dessa bilder kan beskriva lite av det, i alla fall mitt goda sällskap. Vi var på Storan, klubb Populär kändes först väldigt otippat men det var superkul. Himla mycket folk som man kände sedan innan och massa nya fina ansikten.


Jenny, Jossan och Vicky.

Jag och SexyMatt.

Fotograf är söta Jovanna

No comments: