Datorkrångel, som alltid när man inte har tid

Jag har spenderat hela min dag framför datorn med undantag för fem koppar kaffe och två cigg. Nu mår jag illa och det faktum att min dator bara krånglar just nu gör att jag gladerligen skulle lägga en äcklig spya som kunde få rinna ner mellan tangenterna och förstara den så att den får smaka på sin egen medicin. Men det ska jag så klart inte göra för då vet jag att jag kommer ångra mig, egentligen är ju datorn en av mina bästa vänner.

Skicker fortfarande in bilder till Grand prix. Förstår egentligen inte varför, det är ju typ försent. Har tagit tio fjuttiga poäng hittills i år. Går inte lika bra som förra året när jag slutade på en andraplats, men skam den som ger sig.






4 comments:

Anonymous said...

du inspirerar något otroligt.. tack söta.

evelina hultqvist said...

det är jag som ska tacka :*

Isabelle said...

ojojoj varifrån kommer den tjusiga klänningen på sista bilderna?

evelina hultqvist said...

Isabelle: Ja, visst är den fin? Det är en Linda Larsson-klänning, maila henne på elveel@gmail.com