Jag har sagt det förr, och jag säger det igen: BRA VÄNNER BRA VÄDER

Hade en sån sjukt bra dag igår med underbara vänner, kaffe, parkhäng, god mat, öl och massa skratt. Lyckligtvis fick jag med mig min lilla kamera och det fotades flitigt av alla. Bra med teamwork, för då får man med allt spännande som händer. Haha. Det här är dock bara en hundradel av alla bilder som togs men mer hinner jag inte med eftersom jag har sjukt mycket studentfoton att få klara tills i morgon.


Emmeli smilar upp efter en god sallad i kungsparken. Kommer antagligen hata den här bilden, men jag tycker hon har världens finaste leende.

Sanna och Peter försöker posa med solen i ögonen. Tycker dom lyckas ganska bra.

Essy hade köpt nya fina skor.

Linse med hennes husdjur tvillingarna.

Jenny borde börja göra ölreklam.

Njutaren.

Posen som alltid kommer tillbaka med ett par öl i kroppen.

Björn är världens största och bästa linslus. Tröjan är medium. Peter gör ett försök att posa, som vanligt.

Essy och Joel.

Essy ville peta mig i näsan, jag kunde inte sluta snora, då fotade Björn sig själv istället.

Ett "plötsligt händer det"-moment.

För glada och kanske för fulla för vårt eget bästa och för den tidiga timmen, men bra dag helt enkelt.

1 comment:

Anonymous said...

har du skaffat kille?