Nu ligger det minst tusen bilder utspridda över mitt golv

Efter att ha läst era kommantarer i föregående inlägg kände jag att jag inte kunde ta någon hänsyn till att klockan faktiskt närmar sig tre på natten och jag borde sova. Jag var bara tvungen att försöka leta upp mitt första foto. Hittade dock inte min första totalt misslyckade semsterbild dom togs med pappas kamera i spanien för typ tio år sedan, antar att det ligger nedpackat i någon gammal låda i garaget och den lådan kommer jag inte att komma i kontakt med förrän det är dags att flytta. Däremot hittade jag detta, ett mycket intressant foto. Mitt första analoga som jag själv lyckades framkalla, med andra ord: mitt första "riktiga" foto. Tycker faktiskt att det är ganska fint, lite för hårt beskuren men ändå härlig känsla i det. Killen på bilden heter Oskar (tror jag), vi gick i samma klass i några dagar någon gång för längesedan. Det var under någon rast som han plötsligt kände att väldigt sug efter vattenmelon, därför gick han helt enkelt raka vägen till fruktaffären och köpte sig en. Det fina med den här bilden tycker jag är att den inte är arrangerad vilket man kan tro. Hoppas ni tycker om den.
Godnatt alla söta människor.

2 comments:

Anonymous said...

väldigt fint foto!

Anonymous said...

åh fint, på nåt vis. lovez it.

puss