Engångskamera

Idag har jag redigerat studentbilder hela dagen. Mycket roligare än förra året, eller så beror det bara på att jag är på bra humör. En liten paus unnade jag mig dock, åkte in till staden med min gamla engångskamera, kände att det var dags att se vad som fanns på rullen. Inga mästerverk precis, men alltid roligt att se vad fyllan vill föreviga.
Se och njut:


Världens bästa Jenny aka Julia Roberts dricker drinkar på Publiks bakgård. / Sanna är söt på Pusterviks uteservering.

Valborg i Götet och tåget går som vanligt.

Finaste Josefin på Publiksbakgård.

Johan och jag efter ett bra häng i busshållplatsnygghets-blöjan.

Skor, någon?

Fina tjejer dansar till random mtv-musik på förfest i majorna.

Sanna och Emmeli.

Elias i fin skjorta på Victoria's uteservering.

Bakispopcornen och alkisjackan.

No comments: