Födelsedag, trosor, balle

Vaknade upp i nytvättade lakan som luktade gott och solsken utanför. Jag luktade också ganska gott trots min bakfylla från igår. Hade så himla roligt på balkong-grillningen! Mina vänner är så fantastiskt fina (ta åt er ni som inte kunde komma också), och jag var så stolt över att få "visa" upp dom för mina föräldrar som också var med igår. Fotade inte så mycket, men Jenny glömde sin kamera här så jag funderar på att låna lite bilder av henne om jag får göra det.
Nu på förmiddagen har jag suttit ute i solen med mamma och Emmeli, druckit kaffe, öppnat lite presenter och ätit god paj som blev kvar från igår.



Varje år på min födelsedag så är det tradition med nya trosor. Fråga mig inte hur det blev så, men det är liksom ett måste nu för tiden. Ingen riktig födelsedag utan nya fina trosor. Därför passade jag på att inhandla ett par här om dagen när jag var på en liten runda i staden.
Dagens dilemma är dock att jag även fick ett par randiga fina från min moster så nu efter dusch står jag i valet och kvalet mellan blommit och randigt, hipsters eller inte, egenköpt eller present, färg eller svartvitt. Ja ni fattar själva.




Kort skrivet men jag är så förslappad så det går inte mer. Nu måste jag ta en dusch och trosa upp mig.
Puss.

6 comments:

Anonymous said...

GRATTIS :P

Anonymous said...

åh! grattis till dig!
och jag gillar trosbilderna och blondinbellaposen är inte så farlig för du är tusen gånger snyggare än hon är!

Klart Som Korvspad said...

åh du är så söt och superfin i håret. jag behöver också nya trosor!!

Anonymous said...

happy happy happy happy b-day!

Anonymous said...

grattis i efterskott, tack för en fin blogg.

evelina hultqvist said...

TACK ALLA! PUSS!