Jag älskar er, jag älskar er


Jenny, Alice, pinne, fågel, Sanna.

Sanna är tillbaka från Thailand och plötsligt är nästan alla samlade i Göteborg igen, med eller utan tio tår, men i alla fall tillsammans. Idag var det vår på riktigt. Vi satt i Jennys kök och smakade lite på solen som sken in genom den öppna balkongdörren. Vi pratade framtid, gamla minnen och kärlek, och allt annat vi ville prata om. Och vi skrattade massor, som jag har längtat efter att få skratta dom senaste dagarna! Äntligen kom det, från hjärtat också. Sedan promenerade vi ner till sjön med Alice, hon badade och skrämde barnen med sin gigantiska kroppshydda. Sedan gick vi hem och insåg att det började bli sent, bussen gick hemåt och nu ligger jag här i min säng och tänker på vilka fantastiska vänner jag har.

3 comments:

jennycatharina said...

tack för den skönaste dagen på länge. och fler ska det bli.

Anonymous said...

underbar, underbar bild. ingen fångar ögonblick så bra som du.

evelina hultqvist said...

jenny: fler ska det bli, och bara skönare för varje gång. haha.

e: tack!