Bang-bang



Idag gick jag upp flera timmar tidigare än vanligt. Solen hade redan vaknat till liv och börjat skina på min lilla förort som sakta men säkert började tina upp. Jag åkte och handlade frukost, nybakat bröd, juice och musli som jag åt på balkongen. Sedan tog jag en promenad i skogen som var full av vitsippor. Jag kände mig som en riktig naturnjutare där jag gick och nynnade på lite fina sånger. Våren gör mig alltid så glad, tror det är min favoritårstid. När jag var liten tänkte jag alltid att jag inte kunde ha våren som favoritårstid eftersom jag fyller år i maj, och då skulle alla tro att det var DÄRFÖR jag hade våren som min favorit. Jag är inte rädd för det längre, haha. Våren är faktiskt den bästa och att fylla år är bara en "åldernojja-bonus".

Puss!
-
Uppdaterade min bildblogg med ett par bilder som var tänka till nåt slags projekt, men eftersom mitt fotande ligger ganska mycket på is och jag inte kan uppdatera min hemsida utan en hjälpande hand från D, så får det presenteras där istället. Så till alla er som läser den här bloggen, glöm inte att besöka den också!

4 comments:

Anonymous said...

Maj är självklart bästa månaden, fyller själv år då. Vilket datum har du födelsedag?

Anonymous said...

hoho när blev våren en månad?

Anonymous said...

Du är då bra duktig!

evelina hultqvist said...

anonym: maj är bra ja :) många som fyller år då. jag fyller år den 11e.

besserwisser: TACK! hade antagligen inte tänkt på det där själv så förvirrad som jag är, haha. bra att det finns andra som läser igenom ens texter mer noggrant.

anonym: tack!