Update

Dagen började med att jag vaknade och tänkte nåt i stil med: FUCKING SKIT JÄVLA HELVETE, JAG ORKAR INTE. När jag sedan steg upp och tittade mig själv i spegeln fick jag det bekräftat att mina tankar varit ganska passande. Redan igår hade jag sjukt ont i näsan efter helgens fylleslag, och idag var det inte precis bättre, helt röd och svullen. Det är orättvist att man ska behöva ha ont när man själv bara druckit juice. Men så är det, den som har sina lemmar under kontroll blir den som råkar ut för skador.

(Mitt hår är verkligen skumt, ibland ser det rött ut, och ibland ser det nästan svart ut)

När jag gick ut och drack mitt morgonkaffe blev jag på lite bättre humör, vädret var verkligen härligt. Fågelkvlitter, solsken och vårigt. Ett par timmar senare åkte jag och mamma på en liten "utflykt" till läkarn, och sedan vidare till vårväder, budget-shopping och en runda i mataffären. När vi kom hem lagade vi världens godaste potatissallad och åt den i vårsolen.
Plötsligt var allt underbart, och min röda näsa kändes bara..ehm, gullig.

Bilden gör inte riktigt min näsa rättvisa, tro mig... den är verkligen blåmärkesrödsvullen. Jaja, whatever.
Bilden till höger visar dagens skörd av tuggummi och hårprodukter. Kul.

No comments: