In i dimman och tillbaks

Dumt nog hade jag glömt bort att man även måste ladda digitala kompaktkameror lite då och då, därför tog mitt batteri slut efter ungefär 5 bilder, men här kommer dom:


Vad vore en förfest utan sexuella anspelningar? Den här gången tog Emmeli och Sanna det hela till en ny nivå. Sjukt moget.
I vilket fall: bra förfest, bra innehåll, bra brudar, bra stämning, bra musik men slut på toalettpapper.

Jag drack en folköl och bröt mot alkohol-löftet. Haha.
Och aldrig mer för hårt sittande läskiga paljett-toppar i magtröjspassform på ett dansgolv.

Fint besök i stan!

Astrid kom förbi en snabbis och körde några moves på dansgolvet.

Bästa bruden back in town! Puss!

Har massor mer att skriva om men det får bli senare för nu måste jag förbereda middag här ikväll och duscha av mig nattens dansgolvslukt.

No comments: