04.26


Jag vaknar varje morgon och är samma tråkiga blekfeta uppenbarelse. Vänsterhänt, för stora bröst, för små ögon, djup navel, torrt hår, ont i magen, slut på inspiration, trött på vardagen men rödd för förändring, mesig, fel, rädd, lat, kärlekskrank men med "jag är stenhård"-attityd, ont i hjärtat, hår i näsan, svarta ögonbryn, ångestladdad, hetsig, ingen midja, dålig på engelska, värdelös på matlagning, sockersugen, röksugen, knullsugen och ganska ensam.

Ikväll åkte jag hem istället för att följa med dom andra ut efter cocktail-festen. Vad fan är det för stil? Det är inte jag, men jag är bara så trött på att vara jag. Ibland önskar jag verkligen att jag var någon annan. Just nu gör jag det.

9 comments:

SaraMy said...

Men äsh vännen, jag är också vänsterhänt. väldigt väldigt vänsterhänt och det är inget fel med det darl, det är coolt! Inåtnavel är snyggare än utåt navel och du har bara en svacka. Du är snygg, skitsmart, skiitrolig och en av dom få personer jag beundrar! sug på den;)
Föresten, när får vi se valet a klänning?puss

Anonymous said...

eller hur. du är GRYM. och skitsnygg! och din blogg är mums!
dessuom vaknar jag också upp blekfet med för små ögon, magont och i stortsätt allt annat, orkar inte ens skriva av allt. så tänk inte mer på det. :) öh

jennycatharina said...

du duger precis som du är. du är underbar och det kan ingen ta ifrån dig, inte ens du själv.

Elba said...

dina ögonbryn är perfekta. Du är vacker

Anonymous said...

men inte knullsugen.... och ganska ensam.

Anonymous said...

Jag gillar verkligen din blogg! Jag tycker om att du sätter ord på sådana tankar och känslor man ofta torteras av, men helst inte vill befatta sig med eftersom det känns som att det skulle vara ett misslyckande att inte vara jätte positiv hela tiden.
Jag älskar sättet du uttrycker dig på i text och bild, det känns så naturligt när du skriver och jag är totalsåld på dina bilder! Du är så inspirerande ska du veta!
Jag skulle verkligen kunna rabbla upp sjukt många komplimanger om ditt sätt att skriva, det du skriver, DINA BILDER, din snygghet o.s.v. men lägger lite band på mig så den här kommentaren inte urartar i en lång uppsats.
MEN du ska iaf veta att den uppfattning jag fått av dig genom nätet (eftersom jag inte alls känner dig) är riktigt fin, skön tjej!
Keep it up

// Pidiz

Anonymous said...

vem är inte knullsugen ska det ju vara...

alida hansson said...

know the feeling! när jag känner så förvandlas jag till en total fullblodsegoist och gör precis det jag känner för, om det så är att svulla kakor eller dra en sista minuten till london. skitbra medicin!

Anonymous said...

Jag säger som människorna ovan. Du skriver alltid så att jag själv känner igen mig och relaterar till olika tankar - som jag tror jag är själv om tills du så fint skriver ner dem. Du är verkligen bra.