Den här helgen har verkligen varit superbra, precis lagom av allt, förutom möjligtvis alkoholen.

I fredags bestämde jag mig för att utgång och klubbdans var på tiden. Var så sjukt längesedan jag var ute och skakade lite rumpa på nåt dansgolv mitt i natten att upplevelsen var som att födas på nytt. Jag är dock lite besviken på nef, och då menar jag inte dom fantastiska klubbarrangörerna eller djs utan mer hur gäst-utvecklingen ser ut. Plötsligt äger fulla wannabe-brats killar med uppknäppta skjortor eller vitsiga t-shirtar dansgolvet. Dom juck-dansar allt med två börst och slänger varandra fram och tillbaka så att folk runt omkring måste ta skydd.
I vilket fall som helst så var det väldigt skönt att komma ut lite i fredags, speciellt roligt var det att se Ghazal och Fredrik som jag inte sett på sjuukt länge.
Lite jobbigt var det förståss att vara helt nykter, ibland vid som mest opassande tillfällerna när man verkligen vill vara social och spexig kryper nämligen det blyga jaget fram i mig. Jag köpte då en alkoholfri öl för att få rätt feeling, och vet ni? DET FUNKADE! Haha.

I lördags hade vi diabildskväll, satt i timmar och tittade på gamla bilder och skrattade. Sedan åt vi skaldjur och ost till långt in på natten.

Idag är det söndag och tröttheten tar ut sin rätt. Jag har precis gjort mitt bästa för att orka ta mig igenom ett "träningspass", det gick så där. Om ett par timmar ska familjen äta söndagsmiddag i staden, det blir nog en perfekt avslutning på en fin helg.

Uuh. Det här inlägget blev nog lite rörigt men what ö fuck.
puss

No comments: