Öjersjö

Igårkväll åkte jag till Öjersjö för att rensa bland alla grejer jag lämnade hos mamma och pappa när jag flyttade härifrån för ganska längesedan. Ett helt rum med möbler som inte fått plats i mina andra hem, saker jag skeppade hem när jag flyttade från Joel hem till Emmeli för att inte ha dubeltter och en massa galen skit, roliga kläder, hela min glasögonsamling, skolarbete, alla mina cd-skivor, kärleksbrev, instrument, blommor, foton, smycken och annat krimskrams.
Sedan blev jag kvar här, åkte aldrig hem utan sov den skönaste natten på länge i min gamla säng i mitt gamla rum med gamla saker på väggarna.



När jag vaknade imorse och tittade ut var det snö! Jag kände mig lite som ett barn på nytt, drog på mig mina små tygskor och sprang ut med datorn under armen och photo boothade härligheten, haha.
Kanske hade det snöat hela natten och varit jättevitt ute? Det håller redan på att smälta bort, men det var mysigt en stund i alla fall.

Nu sitter jag inne i värmen i min stickade tröja och tittar ut på det kalla blöta. Ska fortsätta rensa på gamla rummet, slänga så mycket jag kan och se om jag hittar något jag kan behålla och få användning av. Har en påse med saker jag ska ha med mig hem. Där i finns bland annat:

En röd handduk
En blå väska
Ett par stora solglasögon
Ett foto på pappa
En skiss på en tatuering
Några par strumpor
Ett usb-minne
En silverring som ser ut som två fiskar