dunka dunka

hade en väldigt fin dag igår trots pissväder med ett innehåll av typ;

  • träning. hurtigt!
  • oväntat besök två gånger (!) kaffedrickande. bra humör.
  • arbete med S. åt godis och chillade.
  • biblioteket
  • bli bjuden på middag av johanna och astrid.
sedan var det egentligen dags att åka hem men istället lyckades jag på en helt pank ficka inom loppet av ett par timmar ha jobbat upp en riktig jävla dunderfylla.
kan inte ens redogöra för alla små händelser som följde under dessa timmar, men en spännande kväll blev det i alla fall.

idag har jag ont i huvudet och benen. ångrar lite att jag förstörde "mitt hurtiga nya liv" med en veckofylla, men whatever. den var ju go.
nu kallar plikten igen.

1 comment:

ems said...

Hej Evelina! Jag ska till Gbg i helgen med några vänner. Händer något kul som man absolut inte får missa? Kram! ;D