fett bra helg nr 2, tror jag

förra helgen var fett bra. den här helgen har också varit fett bra, bara lite svårare att hantera. i fredags var jag ute efter tokfyllan, men någon hindrade mig när jag kommit en bra bit på vägen. först blev jag skitsur men när jag vaknade på lördag morgon var jag tacksam. bra kväll ändå, massor av folk på emmelis vernissage trots ösregnet. hade en väldigt välmående lördag när jag vaknade tidigt, hängde på galleriet, sedan blev det middag hos mig och emmeli, mysig spelning på hagateatern och sist hamnade vi i vårt kök igen för att fördriva några timmar genom att prata om sex och bajs (dock ej i kombination). hela tiden öste regnet ner men det gjorde ingenting.
söndagen hade jag lovat mig själv att jobba, men inte förmått mig att lyfta luren och boka in det under hela veckan. idiotiskt eftersom jag har mindre pengar än någonsin, men här har ni kvinnan som inte värderar pengar framför en slapp söndag (he he). söndagen blev därför sovande dag för mig. vaknade en stund efter två, över tolv timmars sömn(!!!) och kände mig som en ny människa. bra/dåligt? dunno. vet inte vart jag vill komma, men jag återkommer kanske med spännande detaljer och lite tankar.

idag när jag skulle betala maten i affären funkade inte mitt kort förresten. tydligen är jag pank.

4 comments:

Anonymous said...

krockade med den här sidan nyss. kanske är nåt för dig?
http://feaverishphotography.com/blog

evelina hultqvist said...

grymme! tack!
saknade dig lite på vernissaget.

Anonymous said...

borde ha varit där. satt i telefon hela jävla dagen för att försöka styra upp mitt liv. och uppkopplingen jag snyltar är värdelös så jag missade info om vart och hur.
just nu är jag inte ens i gbg. men snart kommer jag ner och spelar skivor för fulla muggar. då jävlar!

evelina hultqvist said...

vart ska du spela?