X

Den här dagen börjar inte så lovande. Vaknar med ont i magen och kliver upp ur en skön säng till en lägenhet som är hämtad från istiden. September, och redan så här kallt är inte okej. När brukar dom sätta på värmen i hyreshus egentligen?

-
Jag tror jag ska börja ta med mig block och penna och skriva ner speciella/otippade/roliga/konstiga/jobbiga saker som händer runt omkring mig under veckan av sedan göra en lista under söndagen. Det händer så mycket men man delar med sig av så lite brukar jag tänka.
Som att jag fick gratis taxi hem från jobbet igår av en chaufför som hade sågat av sig tummen.

Nu känns det som att jag pratar i nattmössan.

2 comments:

josefin said...

(ang värmen, ring min mamma o säg det, om det är blir kallt tidigt vissa år, måste man sätta på det manuellt)
Och ja, skriv ner! Jag har också massa knepiga funderingar för mig, men glömmer av dom när man sätter sig vid datorn.
Puss <3

Frida said...

Hej! Jag hade en sådan bok en gång fast jag använde den inte jätte mycket fast det var faktiskt bra att ha :) en liten sherlock holm bok liksom :)