yej!



igår var en jävligt bra dag. först var jag stressad här hemma, men efter det kickade den igång så bra! hängde mina foton på weekday, självklart blev det massa krångel och meck men det var ändå fint. hade bra sällskap som hejade på mig i mitt slit, och fick sjukt bra hjälp av emmeli.

sedan åkte jag till björn axén för att möta upp fina maja som skulle fixa lite med mitt hår. det blev mycket ljusare, fortfarande åt det röda håller men rödblont. självklart rakades min undercut tillbaka också. spännande och lagom stor förvandling. jag lägger upp bild när jag har oken och tiden. kanske senare, eller imorgon.

3 comments:

josefin said...

:D ser fram emot att se din fräscha friss!!
träffar jag dig imorgon? jajajaja?!:D

evelina hultqvist said...

vill verkligen ses imorgon! jobbar från 16 till 20.30 ungefär, sedan drar jag direkt till weekdayfesten (måste ju reppa mina bilder, hä hä) ska du dit? vad är planen? love

josefin said...

Jepp! Jag har anmällt mig iaf, har inte fått ngt mail tillbaka än... Men tänkte väl gå dit. Men vi hinner ju ses innan du börjar jobba kanske? Slå mig en pling, stumpan! :*