Bakissoffan


Jag är bakis, och lite arg på mig själv. Har spenderat dagen i soffan och i regnet. Mitt huvud känns som att det saknar fler hjärnceller än vanligt, och ja.. det är nog möjligt att det är så efter senaste månadens livsstil. Trasig mobil verkar jag ha också, som om inte bakfyllan kunde vara nog.

Idag har jag hämtat alla bilderna för utställningen på Weekday som kommer börja i nästa vecka. Upptäckte dock att jag glömt att beställa dubbla bilder av vissa gamla som är lite slitna. Har inte tid att hinna med det nu, ligger redan efter i schemat. Hoppas att ni som kommer och tittar har överseende med lite skavanker.

Min största bild är för liten för ramen. Fattar inte vad som hände med den beställningen. Måtten är inte alls vad jag trodde, men bilden är fin i alla fall. Tror jag ska klämma in något hemligt kärleksbudkskap på den vita kanten och låtsas som att det var meningen.

Jag är fan bra på att låtsas.

3 comments:

inte nu kanske sen said...

jävligt snygg också.

johanna said...

den som inte har skavanker här o där på sina utställningar räck upp en hand

Therese said...
This comment has been removed by the author.