Jag är en idiot


Idag är en kaosdag. Jag sparar alltid på saker att göra till det är panik och sista sekunden, och då har jag dessutom tusen saker som ligger på lager som också måste göras. Hur bra är inte det?
Ska hänga mina foton på Weekday idag, men eftersom jag är en idiot så har jag valt att inte tänka på alla små problem som kvarstår förrän imorse. Så nu ställs jag plötsligt inför rätt många jobbiga frågor om hur jag ska göra det och det och det och det.

Tiden är min fiende och dessutom har jag bränt upp halva handen på plattången. Inte så gött.

1 comment:

josefin said...

*kramarpussarochdraruttummenurdinr*v*
det kommer gå kanon min älskling! allt löser sig. Gud vad kul att jag är i gbg och kan se dina bilder!! kanske köper med mig någon bild, och hnger här i berlin?
kan inte du kolla något riktigt kul som händer på typ tors/lörd?? på fred ska jag som sagt på pappas kalas.
ska bli så kul att få krama dig min goding! sätt tid till mig är du snäll!:D