weekday


Har börjat gå igenom alla mina foton för kommande utställning. Det är fan svårt, dels för att jag inte vill påminnas om vissa delar av livet just nu och dels för att det är ett sånt stort projekt att hitta det man vill hitta bland bildkaoset på mina hårddiskar. Tror jag ska försöka göra någonting ganska enkelt men personligt.
Blir mest att jag hittar små taskiga guldkorn av goda delar i livet som dessa ovan. Inget utställningsmaterial med andra ord.

Säger till när utställningen är uppe. Den kommer att vara på weekday, kungsgatan här i Göteborg. Hoppas ni kommer och tittar!

3 comments:

lyckorusimagen said...

Klart vi gör.

Anonymous said...

åh underbart! självklart håller jag med lyckorusimagen! (!!!)

Anonymous said...

lätt!
nu har jag ju inte en någon ursäkt till att inte gå dit. jag har ju inte 40 mil att åka längre.