På rätt väg

Det är såå tråkigt att vara sjuk. Speciellt nu när man mår bättre, men ändå inte borde göra någonting. I måndags somnade jag med 39 grader, har nog aldrig haft så hög feber i hela mitt liv. Igår vaknade jag med 38, inget bra tecken det heller. Trodde ju minst att jag fått svininfluensan och att det var dags att börja planera låtar för sin egen begravning. Eh.
Sedan bara vände det. Igårkväll hade jag bara 37,7 grader, och imorse när jag vaknade så kände jag mig som en prinsessa om man jämför med dagarna innan. Skönt.
Hoppas det vänder i en jävla fart nu så att jag är frisk, pepp och party tills på fredag när THE BONGO kör på Röda sten. Jag har inte fotat på evigheter känns det som, men då ska jag försöka ta fantastiska bilder.

Ni kommer väl?

1 comment:

afireinside said...

Det tycker jag låter som en bra idé!
Du är himla duktig på foto.. =)