jag var så svag så att jag förlorade allt och inte bara dig



5 comments:

Madde said...

WOW, fantastiskt fin bild !!!!

Anonymous said...

såg den understa på din bilddagbok, den är otrolig, helt sagolik....

J said...

ibland när jag håller på att falla ner i gropar brukar jag dricka te kedjeröka baka scones eller/och kolla igenom så mycket av din bilddagbok som jag hinner. känner mig inte så ensam då, inspireras dessutom vilket ju ger hopp. äh nu vart det knäppt, men något sånt iallafall och väldigt synd är det att man inte fick synd på dig på wayoutwest
hoppas allt blir bra med dig, fortsätt gärna med dina inlägg.

Hedda said...

Heeeelt fantastisk bild, den understa. Blod, svett och/eller tårar?

Anonymous said...

du är helt otrolig på att fota!
det finns inte ord för hur duktig du är. det är en sån känsla i alla
dina bilder så jag blir helt paff.