Bilder från gårdagen

Igår fick jag besök av den här sötnosen.
Joels pappa är för lustig, när han skulle gå så glömde han Stella här, haha (lika tankspridd som sin son). Han kom dock på det ganska så snabbt eftersom dom är så gott som oskiljaktiga men det var mysigt så länge det varade eftersom hon är världens sötaste och snällaste lilla hund.
Jag är inte värsta hundtjejen i vanliga fall men Stella får mig helt allvarligt att överväga att bli hundförälder an vacker dag. Awwww, kolla bara dom där ögonen! *puttinuttinuttiigooooss* eeh.





Två andra bilder kommer här:


Fint utanför vårat fönster igårkväll med en svart luftbalong som steg upp bakom husen. Sedan en till. Stod och tittade ett tag, drack vin och kände hur fridfullt allt var. Sedan blev jag tyvärr sugen på mer vin och bröt min vita helg ganska rejält (men det var lätt värt det).



Nya skorna. Vet inte riktigt vad jag tänker, men typ orka öppen tå, snart är det ändå höst och jag vill egentligen vara en modebloggare. not.

2 comments:

AnnaHjalmarsson said...

Underbara skor. Får man fråga vart du köpte dem?

Ps, fina bilder och fin blogg.

Kajsa A said...

Hihi. Jag har likadana, du har så sjukt bra smak, Evelina! :D
/Kajsa