SÖNDAGSTIDSFÖRDRIV

Börjar bli sjukt rastlös denna söndag så jag snodde ett gott tidsfördriv från Emelies blogg.

THREE NAMES YOU GO BY:
1. evelina
2. ejan
3. rännan

THREE SCREEN NAMES YOU HAVE HAD:
1. photo (helgon/bilddagboken)
2. fotografi (skunk)
3. puss_ejan (lunarstorm)

THREE THINGS YOU ARE WEARING RIGHT NOW:
1. svarta tights
2. grå t-shirt med ett tryck på en uppblingad Che Guevara och texten: revolution starts underground
3. underkläder

THREE OF YOUR FAVORITE BANDS OR MUSICAL ARTISTS:
(dom jag lyssnat mest på ever)
1. antony and the johnsons
2. robyn
3. omöjligt att välja

THREE CAREERS YOU’RE CONSIDERING:
1. fotograf
2. barnmorska
3. jobba med kids som har det svårt

THREE PLACES YOU WANT TO GO ON VACATION:
1. new york
2. berlin
3. kina

THREE WAYS I AM STEREOTYPICALLY A BOY:
1. äter mycket
2. slåss
3. grov i mun

THREE WAYS I AM STEREOTYPICALLY A CHICK:
1. gråter när jag får presenter
2. gråter när jag ser på tv
3. älskar bebisar/små barn

THREE CELEB CRUSHES:
1. Isaiah Washington
2. Robert Pattinson
3. Dunno, är dålig på celeb crushes

THREE THINGS THAT SCARE YOU:
1. att dom jag älskar ska dö ifrån mig
2. mardrömmar som hänger kvar från barndomen
3. ofrivillig ensamhet

THREE THINGS YOU WANT IN A RELATIONSHIP (love is a given):
1. trygghet
2. glädje
3. passion

THREE PHYSICAL THINGS ABOUT THE OPPOSITE SEX THAT APPEAL TO YOU:
1. speciella/intensiva ögon/leenden
2. manliga händer (stora grova, haha)
3. snygga skor

THREE OF YOUR FAVORITE HOBBIES:
1. fotografera
2. dricka alkoholhaltiga drycket i gott sällskap
3. zookeeper

3 comments:

Anonymous said...

hej evelina,

i like the honesty of your words (jag kan prata lite svenska..eftersom jag ar fran finland) and the beauty of your photographs. they make every day to seem a bit more magical.
du ar sa vacker! tack.

Anonymous said...

du går under nickname evve via mig nu, hehe. måste du lägga till i listan.

ska du se robyn på wow?

evelina hultqvist said...

anonym: det är precis sånna kommentarer som din som känns lite extra speciella. jag blir verkligen glad och smickrad. hoppas du fortsätter läsa och titta! tack.

fyfyvm: klart jag ska! om jag nu får presspass eller hinner köpa en biljett... hä hä