ODYSSEY

Helgen var galen. Jag är fortfarande helt slut.
I lördags hade jag med mig kameran en sväng. Tog dåliga snapshots med hård blixt och noll engagemang, önskade från djupet av mitt hjärta att jag hade med mig en liten kompaktkamera som jag kunde stoppa ner i väskan. Bilderna blev liksom inte bättre på grund av monsterobjektivet, bilderna bara blev.
Men det kanske är det som är grejen ibland. Att bara föreviga, kunna titta tillbaka och skita i bildkvallé och bara minnas.

Har fixar och trixat med dom lite, mest för att det är ett skoj tidsfördriv när Göteborg är världens tråkigaste stad just nu med bara regn, regn och regn.

Den 7-8 augusti kommer det hållas en open air festival här i staden, den kallas för Odessey och jag tror det kommer bli grymt. I lördags hade dom en utomhusfest som en liten aptitretare inför vad som komma skall:














3 comments:

Anonymous said...

vad har hänt med hennes vackra hår? rakat av det? :O

evelina hultqvist said...

hon hade jättekort innan ju! Och ja, nu är allt borta. Med hyvel till och med. Modigt!

Anonymous said...

snygg jonna är på bild