<3

Jag är så otroligt glad över att det finns sånna som er som vågar gå fram och säga att ni tycker att man gör någonting bra, och att ni tittar på mina bilder eller läser min blogg.
Om ni bara visste hur mycket det värmer och hur en sådan grej kan toppa hela veckan!!

Två extra speciella är:

Tove, som var i Göteborg förra veckan och mailade mig för att fråga om vi skulle fika eller äta sushi. Sånt är så sjukt fint tycker jag! Önskar från djupet av mitt hjärta att det blivit av och att våra planer hade synkat.

Tjejen som kom fram till mig på rio rio i fredags och sa att hon läser min blogg och att jag tar fina bilder.


Sånt där är fan peppen. *lovar*

8 comments:

Andrea (tjejen på riorio) said...

ja men det är så sjukt när man har läst din blogg i evigheter och så ser man dig ute och så känns det typ som att man känner dig, så stormar man fram och sen kommer man på att du inte har nån aning om vem fan man är haha. men du var trevlig och det är klart du ska ha cred!

Emma said...

OK, känner mig rätt manad att skriva några rader till dig nu när du nästan ber om det haha! Har också läst din blogg i evigheter men aldrig vågat kommentera.. Men nu så! Hej Evelina, bra blogg! otroligt fina bilder! sluta inteee :)

Tove said...

Det kan bli så ibland. Jag ska säga till nästa gång jag är i Göteborg så får det bli ett dubbelt lass av sushi!

Ta hand om dig!

agony said...

mer pepp: har följt jagharenkompis nått år och jag tycker att du tar asfina bilder och kan komponera ihop flera olika bilder som gör sig sjukt bra tillsammans. Tummen upp!

evelina hultqvist said...

andrea: det gjorde min kväll mycket bättre. önskar att fler vågade säga sånna saker. önskar att jag själv vågade säga sånt. du är bra!

emma: aww, TACKTACK! blir verkligen så glad.

tove: nästa gång, då jävlar! hoppas på att du är här lite längre också. träffade essy här om dagen också (tjejen på prickig katt) hörde att du hade handlat där.

angony: PEPPEN JAAA! puss!

A said...

jag såg dig på vagnen i lördags. nästa gång ska jag säga att du är bra. iallafall lämna en lapp och springa snabbt därifrån kanske. jag tycker så mycket om din blogg.

Tove said...

Haha ja jag handlade lite inne på Prickig katt. Men jag skämde ut mig något så fruktamsvärt. Känns sjukt hemskt^^

karin said...

haha åh jag har också sett dina bilder och sett dig runt i gbg och inte vågat säga att jag tycker du är jätteduktig men nu ska jag göra det då! du verkar bra och fin!