orka!

asså i lördags på sista vagnen hem. klockan är halv fem på morgonen och snett bakom mig sitter ett par som hånglar så högt mina öron vill kvälja sig och spy ner hela spårvagen. dom fullkomligt äter upp varandra, och när jag tittar bakåt så är hans händer i hennes hår, på halsen, kinden och brösten. ja, ni vet. vill visa hur mycket man jag är och hur passionerad jag kan vara så jag försöker smeka dig på så stor del av kroppen jag kan på så lite tid som möjligt
shiiit tänker jag som är så trött att jag ser i kors, stört att någon har orken och lusten den här tiden på dygnet.
paret smaskar vidare och fastän det är lite äckligt att höra deras tungor i varandra munnar så börjar jag ändå tycka att det är lite fint. tanken på att det är lönehelg (alltså fylleslag) och att klockan är så mycket så att solen håller på att gå upp men att det ändå finns folk som är kåta och kära är hoppfull.
jag tänker att jag kan nog stå ut med deras gullande några hållplatser till.

så hör jag hur dom slutar hångla. hon harklar sig, öppnar munnen och sluddrar fram,
- vad var det du hette nu igen?

jag ba: öhhh whuuut?! hade förträngt att det finns en grej som kallas för one night stand, och plötsligt var det inte alls gulligt längre! plötsligt var det jobbigt. dom förspelade verkligen bakom mig i spårvagen!!!! och när dom kom hem så var det en chans eller ingen. tanken på att dom verkligen ska försöka ligga gör mig matt. båda är ju aspackade! orka med den pressen klockan fem på morgonen liksom?

jag undrar om han fick upp den.

No comments: