snapshots från värmland





































18 comments:

klara said...

GOSH!!! skiiitfin bild på dig, ge mig din hud!!! så fin

Sofia said...

Du är så makalöst fin, du.

hanna said...

helt otroligt, du är så fantastisk med kameran. jag blir så jävla avundsjuk !

Jag är titanic said...

Underbara bilder.

iznonstop said...

du är otrolig.

bea said...

UNDERBART

Annette Pehrsson said...

alldeles, alldeles fantastiskt fint.

hanna said...

åååh ljuvligt. så bra är du.

Hedda Rabe said...

Värmland är ett av sveriges finaste landskap, kommer alltid älska! Var i värmland var ni? Otroligt vackra bilder.

Anonymous said...

jag blir avis på dig och alla dina vänner som får så fina bilder på er tagna!

elinet¨ said...

åh.. du gör verkligen min dag när du lägger upp såhär många bilder.

SaraMy said...

värmland måste ha gjort dig gott för bilderna är underbart vackra!

erika said...

underbart!

erika said...

man blir ju helt varm i magen av bilderna. lite småkär nästan :)

evelina hultqvist said...

Tack alla! Ni är underbara som kommenterar!

Hallånet said...

Usch, vad ljuvligt!

karin said...

den finaste är den på din karl och katten. tassarna! åh. jag dör.

Njosnavelin said...

helt fantastiskt fint!