Mina senaste inköp

Inget som jag fyndade igår är egentligen speciellt märkvärdigt, men det är ändå kul att visa. Och idag när jag har en heldag hemma i ensamhet kändes det okej att posa lite.


Sjalen, för en tia. Kan inte få nog av sånt.


Skorna. Som jag skrev förut, trist att dom är från H&M men helt oanvända och för 40 kronor kändes dom extra färgglada och fina.


Vad jag behövt länge, ett par slappis-shorts. *går mot strömmen med färgglada 80tals badbyxor istället för avklippta jeansshorts*


Blir alltid ungefär 35 kronor fattigare för en blommig klännings skull.


Sedan hade jag inte orken att modebloggsposa mer så istället för att visa jeansjackan blir det min nya fina solhatt som jag köpte för en tjuga i Kil förra veckan.

5 comments:

Petra said...

Sköna skossingar, har en väska i precis samma tyg, H&M också såklart :P

Anonymous said...

gud!! alltså du måste dela med dig av hur du lyckas få så bra inomhusbilder! vad är knepen? speciellt på den med fönstret i bakgrunden men de andra också! slutartid? exponering? help!

ida said...

du e söt och ohh jag älskar din blogg. du verkar ha *so much cock*i dig. haha. alltså inte på det sättet..hhaha .men du fattar säkert.

Filippa H. said...

Jag måste bara fråga; vart brukar du handla loppis och second hand?
Totalgillar begagnad billig shopping, men har lite svårt att hitta nya ställen att fynda på, blir mest Myrorna och Emmaus i princip, lite tråkigt. Så har du några tips? skulle uppskattas stort :) / Filippa

evelina hultqvist said...

Petra: ja, det är ett väldigt trevligt tyg!

anonym: hmm. hur menar du? vad är det du tycker är bra? haha.dom här bilderna är tagna i eller vid fönstret. den när jag står är motljus men det funkar fint med tillräckligt lång (lagom) slutartid. och sedan är det lite ps inblandat :)

ida: haha, love it!

ilse: Jag handlar sällan på emmaus och myrorna längre. det känns så sjukt dyrt där när man hittat dom dom andra ställerna. erikshjälpen i högsbo är min favorit. just den här dagen var vi på ett ställe utanför frölunda torg också.
annars finns det en hel del bra second hand på hisingen.