Positivt tänkande

Igår regnade det. Fy helvete vad det regnade. In your face alla Way out west-folk!! Nä, nu ska jag inte vara skadeglad här för att jag inte har nån biljett och egentligen är fett avundsjuk på alla små popare som kommer få se sigur rós och BD i slottskogen ikväll. Själv ska jag cykla en timme och svettas som en gris, för att sedan ta en uppfriskande dusch, poppa lite smarriga popcorn som jag ska avnjuta till någon fantastisk fredagsfilm. Positivt tänkande, jätteviktigt om man vill lyckas här i världen. Det gäller att njuta av "det lilla", som att få gå före i långa klubbköer när det ösregnar för man har lista, eller att dom rear ut ens favorittrosmodell samma dag som man missat sin tvätttid och använder sista paret.
Ehhh. Jag vet inte riktigt vad jag skitsnackar om, kanske är det min lilla bakfylla som talar? Jo, jag var nämligen ute igår. Min vita vecka sprack men jag tycker ändå att jag är bra eftersom jag INTE festade som om det inte fanns en morgondag som jag brukar, utan jag festade bara som om natten aldrig skulle ta slut. Haha. Drack inte mängder av öl, utan precis lagom, och dessutom hängde jag med världens bästa Niklas som är den mest nyktra killen i stan och det är alltid bra för han påverkar en på ett positivt sätt. Dansa istället för att supa och prata istället för att röka tillexempel. Skitbra! Niklas är fan skitbra!

3 comments:

Noa said...

haha... du får mig att låta så check! lite kristen nästan. "den mest nyktra killen i stan" va nog de bästa ja hört på länge! haha men tack för igår. sjukt nice va de, trots de kukiga vädret!

evelina hultqvist said...

haha, det finns inget kukigt väder, bara kukiga kläder!

Sara Slow said...

niklas är så smygkristen han kan bli :P