Carola vs. Kicki

Dom senaste veckorna har jag fått höra lite för många gånger att jag ser ut som Carola, eftersom jag inte är nåt vidare fan av hennes musik så funderar jag på att åter igen skaffa en Kicki Danielsson. Känns lite mer som "jag", ger mig i alla fall bra vibrationer!

Skämt å sido. Däremot har jag fått en del pikar om att jag kanske borde gå tillbaka till mitt blonda igen, tankarna kring det här gav mig inspiration till det här lilla kollaget. Vad tycker ni kära läsare? Alltid kul att höra. Ursäkta modebloggskänslan över detta inlägg, men man vill ju inte vara helt ute och cykla.



Kramiz från "Kicki".

24 comments:

Anonymous said...

blond! omg, blond. 100% säker

Mary-Lou said...

blond, helt klart!

Anonymous said...

blond, yes yes it is!

SaraMy said...

alltså, jag förstår inte vad folk menar med att du ser ut som carola, jag tycker du är jättesnygg jämt. Dock känns blond mer som evelina, men det är ju bara i mitt huvud^^

Anonymous said...

Blond, tycker jag.

Anonymous said...

Blond.

A said...

jag tycker att det brunröda går så fint ihop med dina ögon.

Anonymous said...

Det blonda ihop med dina kläder ger en så himla skön street-känsla.

Anonymous said...

båda!

Anonymous said...

ditt hår på den sista brunett-bilden är så jäkla najs

Anonymous said...

sjuuukt svårt. förändring är ju allti kul liksom!

Anonymous said...

Brown!!!

Anonymous said...

Brun! :)

Anonymous said...

BRUUUUUN!! du är en sån jävla foxy KVINNA nu i ditt bruna. du är sjukt gullig i blont hår också, men det bruna är en sån jäkla STARK och COOL evelina.

ja, det är i alla fall min syn på saken. kärlek!

sissel said...

ALLTSÅ! texten på blogginlägget du tog bort<3<3<3

Anonymous said...

blond eller riktigt mörktbrunt som det ser ut på sista brunbilden, känner sig nästan som gud, är med och styr i andra liv mo ha ha haaa!! eh

Anonymous said...

blond eller rött som på första bilden!

Anonymous said...

blond blond blond!

Anonymous said...

Blond, blond, blond!

Klart Som Korvspad said...

Första gången jag såg dig på bdb var du blond. Och det tyckte jag var sjukt himla snyggt, ville ha likadant. Men nu när man ser båda två..blev det väldigt svårt. Älskar första bilden med den röd-bruna frisyren nämligen. Ooh! Ha så ett tag till tycker jag nog. Än bör du inte fära tillbaka :)

Anonymous said...

B to the lond!

Anonymous said...

vad är det med folk? det är helt ute att vara blond, min kära snäcka. du ska vara brunett, iallafall under hösten. färga det blond till våren/sommarn istället? PÖSS PÅ DIG

Anonymous said...

du borde ha den blonda frisyren, men mörkbrunt som hårfärg.


makeade det nån sense? skitsnygg i båda iaf!

Anonymous said...

Blonde, plix