Dans och läsk

Nu är dom tillbaka! Kommentarerna alltså!

Klockan är snart 18 och jag har knappt lämnat sängen på hela dagen. Sov tretton timmar inatt(!) men vaknade ändå och mådde minst lika dåligt som när jag gick och la mig igår. Huvudvärken från helvetet, känns som att jag har den på grund av snålhet. Borde skaffa den där jävla bettskenen för fyratusen kronor istället för att ligga hemma med en blöt handduk över ögonen några dagar då och då. Kastar ju bort mitt liv, det är inte klokt!

Funderar på att gå ut och dansa ikväll om det här går över nån gång. Har ätit för många värktabletter men ORKA ligga i sängen helt ensam och tycka synd om sig själv liksom. Känner för att flippa med glitterögonskugga och sjuka kläder, gå ut och göra Göteborg lite mer patetiskt än vad det redan är. Det är så det måste bli - färgsprakande.

Jag vill pussas men han är inte hemma. Skit också.

3 comments:

Anonymous said...

kan nog vara värt att investera i den... jag fick en (dock när jag var yngre och inte behövde betala) som jag använde i ett år ungefär sen behövde jag den inte längre... och jag har inte haft några problem efter dess.

Anonymous said...

hoppa sdu gick ut och gjorde gbg mer färgglatt och spännade!

Anonymous said...

jag som trodde göteborg var gött, och underbart