Bra vecka helt enkelt

Jag är luktar svett och känner mig ganska sliten, men det gör inget för jag har nog haft bästa veckan på hela sommaren. Hettan är underbart bara man får lite tid att vänja sig. Jag har legat i solen vid det salta havet, guppat på vågorna, nattbadat, nakenbadat, stekt runt i cab med hög musik, klubbat, dansat mig till träningsvärk på nef, druckit massor av öl, förfestat, efterfestat, umgåtts med fina vänner, parkhängt, ätit god mat och såklart varit med världens finaste Joel. Självklart har jag gjort en del "viktiga" och uppstyrda grejer också men det är inte lika njutningsfullt att berätta om. Bra vecka, bra vecka helt enkelt.



Ikväll blir det strandfest på röda sten, perfekt väder och det kommer bli grymt. Kom dit vettja!

2 comments:

Anonymous said...

Åh det lät så sommar och fint.

evelina hultqvist said...

Det var det också :*